dinsdag 10 juni 2014

Back in business, eerste blog hier!

Zoals jullie waarschijnlijk wel zien, ben ik overgestapt naar een andere "blog-site".De reden hiervan is dat ik bij 'wordpress' moeilijkheden kreeg met links en van het publiceren van berichten. Maar ik ben terug, ben heerlijk op vakantie geweest in Renesse en heb bijna alle studiepunten binnengehaald die ik dit jaar moest hebben! De vakantie in Renesse was echt super maar dan ook super leuk! Lekker uitgerust, genoten van het weer, gezelschap van tante, nichtje en neefje wat super leuk was. Echt mijn nichtje en neefje zijn mijn alles, 2 boefjes die me altijd aan het lachen maken. Hun zijn speciaal en verdienen speciale aandacht! Bijzonder hoe hecht de band is tussen ons. Ook waren mijn zusje en haar vriend mee, zij zaten in een apart chalet op nog geen 200 meter afstand, maar hadden zo wel hun eigen ruimte en zo.
Daarnaast was er op 17 mei 2014 eindelijk het feest van ons opa. Hij gaf een feest omdat hij op 3 maart 2014 alweer 80 jaartjes jong is geworden. Samen met mama en tante heb ik alles geregeld, van het cadeau tot aan de barkrukken, drinken en zelfs de catering. Het was volgens mij opa: ” een geslaagd feest, wat boven verwachting beviel”. Hiervoor deden we het allemaal, een knalfuif zodat hij het niet meer snel zou vergeten. Want ja, mijn opa is mijn allerliefste en meest fantastische persoon. Door hem en mijn oma ben ik mede opgevoed, dus dat geef wel een extra reden waarom hij mijn held is!
Ander leuk nieuws is dat ik op 1 december 2014 naar het concert van JAN SMIT ga! Wow, ik zag dat hij in Eindhoven kwam en dacht meteen OMYGOD ik moet tickets hebben. Deze heb ik afgelopen weekend dan ook besteld, en raad eens; vet goede plaatsen (RIJ 2)!! ‘S avonds kreeg ik een berichtje van een vriendin dat Nick & Simon een theaterconcert gaan geven in Breda, maar omdat hier bijna geen kaartjes meer voor waren, ben ik gaan kijken of ze ook in Eindhoven kwamen, en ja hoor, daar kwamen ze ook! Na overleg meteen kaartjes besteld; op 30 maart 2015 dus naar het concert ” Herinneringen”  van Nick en Simon en ook hier super goede plaatsen (RIJ 5). Echt wat een top weekend was dit!
Over 2 weekjes begint eindelijk mijn stage bij BillyBird Park Hemelrijk in Volkel, en wat kijk ik daar naar uit. Alles wat met social media, marketing en promotie te maken heeft, mag ik gaan uitvogelen. Zelfs een heuze social media plan opstellen, kortom; ik ben daar helemaal in mijn element! Nu nog even genieten van een welverdiende vakantie. Dit betekend voor mij dat ik het zwembad verder in orde ga maken, de nieuwe iPhone van ons mam ga installeren en vooral lekker rustig genieten van het weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten